Zmiana promotora
DOKUMENTY DOTYCZĄCE PROCEDURY POWOŁANIA I/LUB ZMIANY PROMOTORA:
Promotor główny:
- Wniosek o zmianę promotora/ki – [PLIK]
Promotor dodatkowy:
- Wniosek o wyznaczenie/zmianę promotora/ki dodatkowego/ej – [PLIK]
Promotor pomocniczy:
- Wniosek o wyznaczenie/zmianę promotora/ki pomocniczego/ej – [PLIK]
Zmiany w składzie promotorów można dokonać w dowolnym momencie, w trakcie dalszego kształcenia w Szkole. Prosimy o zapoznanie się z zasadami opisanymi w Regulaminie Szkoły [LINK].
Powołanie/zmiana promotora odbywa się uchwałą Rady Szkoły.
Dokumenty należy przesłać nie później niż na 10 dni przed posiedzeniem Rady. Harmonogram posiedzeń: [LINK]
Podpisane i kompletne wnioski należy przesłać na adres phd.nh@uw.edu.pl
UWAGA! Jeżeli wnioskują Państwo o wyznaczenie osoby spoza UW (dotyczy promotorów pomocniczych i dodatkowych)– obowiązkowe jest dołączenie wypełnionej ankiety osobowej. Dane te są niezbędne w celu wpisania danej osoby do systemu POLon. Ankieta osobowa: [LINK].
Poniżej przypominamy także ogólne zasady dotyczące promotorów:
Promotorem może być osoba posiadająca stopień doktora habilitowanego lub tytuł profesora, która spełnia warunki opisane w § 17 ust. 1 Regulaminu SDNH.
Promotorem nie może zostać osoba, która pozostaje wyznaczonym promotorem dla więcej niż pięciu doktorantów lub osób ubiegających się o nadanie stopnia doktora. Dlatego w takiej sytuacji kandydat na promotora/kę musi złożyć wniosek zawierający uzasadnienie adresowany do Dyrektor SDNH. Dyrektor, po uzgodnieniu z Radą, w wyjątkowych przypadkach może zwiększyć ten limit.
Funkcję promotora pomocniczego może pełnić osoba posiadająca co najmniej stopień doktora.