Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Zmiana promotora

DOKUMENTY DOTYCZĄCE PROCEDURY POWOŁANIA I/LUB ZMIANY PROMOTORA:

Promotor główny:

  • Wniosek o zmianę promotora/ki – [PLIK]

Promotor dodatkowy:

  • Wniosek o wyznaczenie/zmianę promotora/ki dodatkowego/ej – [PLIK]

Promotor pomocniczy:

  • Wniosek o wyznaczenie/zmianę promotora/ki pomocniczego/ej – [PLIK]

Zmiany w składzie promotorów można dokonać w dowolnym momencie, w trakcie dalszego kształcenia w Szkole. Prosimy o zapoznanie się z zasadami opisanymi w Regulaminie Szkoły [LINK].

Powołanie/zmiana promotora odbywa się uchwałą Rady Szkoły.

Dokumenty należy przesłać nie później niż na 10 dni przed posiedzeniem Rady. Harmonogram posiedzeń: [LINK]

Podpisane i kompletne wnioski należy przesłać na adres phd.nh@uw.edu.pl

UWAGA! Jeżeli wnioskują Państwo o wyznaczenie osoby spoza UW (dotyczy promotorów pomocniczych i dodatkowych)– obowiązkowe jest dołączenie wypełnionej ankiety osobowej. Dane te są niezbędne w celu wpisania danej osoby do systemu POLon. Ankieta osobowa: [LINK].


Poniżej przypominamy także ogólne zasady dotyczące promotorów:

Promotorem może być osoba posiadająca stopień doktora habilitowanego lub tytuł profesora, która spełnia warunki opisane w § 17 ust. 1 Regulaminu SDNH.

Promotorem nie może zostać osoba, która pozostaje wyznaczonym promotorem dla więcej niż pięciu doktorantów lub osób ubiegających się o nadanie stopnia doktora. Dlatego w takiej sytuacji kandydat na promotora/kę musi złożyć wniosek zawierający uzasadnienie adresowany do Dyrektor SDNH. Dyrektor, po uzgodnieniu z Radą, w wyjątkowych przypadkach może zwiększyć ten limit.

Funkcję promotora pomocniczego może pełnić osoba posiadająca co najmniej stopień doktora.