Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu!

Zachęcamy przede wszystkim do kontaktu mailowego i telefonicznego
w godz. 8:30-15:30 od poniedziałku do piątku.

W celu umówienia wizyty stacjonarnej w siedzibie przy ul. Dobrej (w godzinach 9:30-14:30)
prosimy o skorzystanie z formularza:

Terminarz

Dyrekcja

Dyrekcja SDNH prowadzi dyżury w terminach wskazanych na stronie Dyrekcja.

Zespół ds. obsługi administracyjnej

  • Koordynator ds. administracyjnych — Beata Kowalczyk, tel. +48 22 55 20 262
  • Dorota Bogucka-Mierzejewska, tel. +48 22 55 22 166
  • Małgorzata Pieczątka, tel. +48 22 55 22 162
  • Zofia Kalinowska, tel. +48 22 55 22 161
  • Marlena Jarosińska, tel. +48 22 55 20 266
  • Marta Juśkiewicz, tel +48 22 55 20 262
  • Koordynator ds. rekrutacji — Adrian Wagstyl, tel. +48 22 55 22 170, rekrutacja.nh@uw.edu.pl
    Dyżur: Sekretariat SDNH, ul. Dobra 56/66 (lok. 0.108), dyżur – czwartek w godz. 13:30 – 17:00

Koordynator ds. mobilności

  •  dr Mateusz Wilk, mj.wilk2@uw.edu.pl
    Dyżur: Instytut Historii Sztuki, Katedra Historii Kultury, ul. Prosta 69, środy, 12:00-13:00, po wcześniejszym kontakcie mailowym

Pełnomocnicy ds. równości

  • dr hab. Małgorzata Sandowicz, prof. ucz.
  • dr. hab. Jan Romański, prof. ucz.

Kwestie doktoranckie w Biurze ds. Pomocy Materialnej

W sprawach odnoszących się do:

  • ubezpieczeń ZUS (np. zaświadczenia dot. wysokości stawek ubezpieczenia społecznego),
  • ubezpieczeń zdrowotnych dla doktorantów UW,
  • problemów z wypłatą stypendium (np. braku otrzymania przelewu)

prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem ds. Pomocy Materialnej.

przejdź do strony Biura ds. Pomocy Materialnej »

Procedura nadania stopnia doktora

przejdź do strony Biura Rad Naukowych »